Home >> Noutati >>

24-09-2018


Anunt achizitie directa interviuri in adancime



Curtea Constitutionala nu e optionala!
Fii voluntar pentru alegerea Consiliului Tinerilor din Sectorul 1 Bucuresti!
Concluziile Forumului ONG de mediu – Orizont 2020
„Vitrina Societăţii Civile”
Finantarea directa de la bugetul de stat a organizatiilor neguvernamentale
Consiliul Local al Tinerilor - Sector 2
CENTRAS lanseaza e-Agora
Invitatie Masa rotunda "Finantarea directa de la bugetul de stat prin fondurile nationale a organizatiilor neguvernamentale"
Tu cum lucrezi in echipa ?
Ce inseamna deblocarea POSDRU? - Interviu RFI
Vitrina Societatii Civile
“Achizitii Publice” - Cursuri gratuite pentru ONG–uri si presa
Invata cum sa evaluezi consilierii din localitatea ta!
MANIFEST – Tineri jurnalisti pentru sanatatea presei romanesti
Protest impotriva restrangerii dreptului la asociere
Lista studentilor selectati sa participe la proiectul MANIFEST
Centrul de Informare EUROPE DIRECT CENTRAS Bucuresti
Job consultant CP si CSR
Castigatorii Concursului 'Manifest'
Humanitarian Aid Request
Achizitii publice
Invitatie la Camera Deputatilor
Achizitii Publice
Achizitii publice - linkuri utile
Acord de program de cooperare intre organizatiile neguvernamentale si Camera Deputatilor
Apel catre Avocatul Poporului impotriva transformarii cetatenilor in suspecti
Achizitii Publice - acte normative complementare
CENTRAS solicita convocarea Consiliului Primului Ministru pentru Asociatii si Fundatii
MANIFEST COALITIA pentru ELIBERAREA FONDURILOR EUROPENE
Protestul Coalitiei ONG pentru Eliberarea Fondurilor Europene
CASTIGATORII CONCURSULUI DE DEZBATERI
Minuta intalnirii din 20 februarie
UPDATE: Secretarul de Stat in Ministerul Finantelor cu privire la protestul Coalitiei pentru Eliberarea Fondurilor Europene:"Nu as fi fost aici daca nu as fi crezut ca aveti dreptate."
Sa gandim global! Tinerii si educatia pentru dezvoltare
2 %
Opriti Codurile
Coaliţia “ Opriţi Codurile!“ cere o întrevedere cu preşedintele Băsescu şi dă în judecată Guvernul
Selectie de propuneri de proiecte
Invitatie la Forumul Naţional al Organizaţiilor Neguvernamentale din România
Eu, CETATEANUL!
Raportul Aid Watch, CONCORD 2009
Proiect de calificare pentru persoane care activeaza in domeniul social – POSDRU D.M.I. 2.3 - “Acces si participare la formare profesionala continua”
Sesiunea de intrebari si raspunsuri despre Fondul ONG Mecanismul Financiar al SEE.
Parlamentul fara de lege sau cum Romania iese din Europa
Codul de bune practici pentru participarea civila la procesul de luare a deciziilor
Aniversare: 20 de ani de la momentul in care a fost adoptata Conventia Natiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului!
Societatea Civila are o miza demna de luat in seama
Codul de bune practici pentru participarea civila la procesul de luarea deciziilor
Consiliul European a decis simplificarea accesarii fondurilor europene
sesizari@afaceripublice.ro – un serviciu pentru raportarea neregulilor si disfunctionalitatilor privind managementul fondurilor structurale
2009 Global Go To Think Tanks
"SOCIETĂŢI ÎNTREDESCHISE" de Dorin Tudoran
"Scrisoare deschisa adresata primului ministru al Romaniei" de Dorin Tudoran
Ne costruim viitorul ajutandu-i pe ceilalti sa si-l construiasca pe al lor
Fă-ne o vizită la ONG Fest!
Rolul Organizaţiilor societăţii civile în susţinerea dialogului civic şi a participării publice la buna guvernare
Acces şi participare la formare profesională continuă
POSDRU D.M.I. 2.3
Renasis angajeaza coordonator de retea
Dezvoltare ÎN, PRIN şi PENTRU comunitate*
400 de calculatoare reconditionate oferite ONG-urilor romanesti
Sarbatori frumoase de la CENTRAS!
In memoriam: Ion Olteanu
Lansarea apelului la proiecte Assoclic 1-2011 ! - 400 de calculatoare pregatite pentru proiectele dvs!
Lansarea apelului la proiecte Assoclic 1-2011 ! - 400 de calculatoare pregatite pentru proiectele dvs!
Formare - Asistent in relatii publice si comunicare
Beneficiarii POS DRU ies in strada, miercuri 14 septembrie, ora 10.00
Conferinta de presa - 15 septembrie, 10.30
Anunt atribuire - seminar advocacy si fundraising
Noi, VIERMII - inepți, inculți și ciumpalaci - PROTESTĂM!
Comunicat de presa
Organizatiile neguvernamentale cer partidelor sa demonstreze vointa politica pentru restaurarea democratiei
O noua oportunitate pentru ONG-uri, CONSULTARE PUBLICĂ LA SENAT A INIȚIATIVELOR DEZBĂTUTE
Atribuire CANPER - Servicii consultanta juridica
Achizitie - Expert contabil
Anunt atribuire - Servicii realizare materiale de promovare
Achizitie - Carburanti auto
Atac concertat la adresa democrației și a statului de drept
Consultare - Proiect destinat ONG-urilor din mediul rural, partenere in GAL-urile din Romania
Oamenii de la capatul politicilor - Bucuresti, 29 martie 2013
Consultare locală pentru o politică publică pentru ONGuri!
Dorin Tudoran va participa la Colocviul Naţional Universitar de Literatură Română Contemporană, ediţia X-a, Braşov 25-26 aprilie 2013
Presedintele CENTRAS, Dorin Tudoran, va susține conferința "Ce a fost/ce este un disident?"
Arătați-ne cât de independentă este justiția din România
Au început înscrierile la Forumul ONG 2013
CENTRAS angajează Coordonator de proiecte
CENTRAS angajează Asistent de proiecte
În 2014, vrem să determinăm instituțiile statului să respecte litera și spiritul legii și să consulte în mod autentic societatea civilă
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - Servicii organizare reuniuni ale Grupului de lucru ONG şi ale Comitetului mixt guvern-ONG
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - Servicii organizare eveniment de prezentare a rezultatelor proiectului, în cadrul proiectului „Model participativ de elaborare a politicii publice naţionale privind ONG în România”, cod SMIS 40543
Masa rotundă „Relaţia dintre stat şi organizaţii neguvernamentale - către o practică previzibilă"
Participare activă a ONGurilor în managementul Fondurilor Europene
Împreună construim Forumul Național ONG 2014
Asumarea binelui cetățeanului și comunității - scopul final al oricărei politici publice
INVITAȚIE În vederea depunerii unei oferte pentru achiziția - SERVICII ORGANIZARE A PRIMEI ÎNTÂLNIRI A COM, necesare în cadrul proiectului „Consolidarea Convenției Organizațiilor de Media (COM) – RO2013_C5.1_32”, Cod CPV 55110000-4 –
ANUNŢ DE ATRIBUIRE
APEL DE CROWDFUNDING
Ce sunt insignele #rezist?
Anunt achizitie focus grupuri
Anunt achizitie directa interviuri in adancime
 
Anunt achizitie directa studii de piata si cercetare economica - interviuri in adancime


Nr. 2409.10/24.09.2018
Anunț apărut in data de 24.09.2018

Fundatia Centrul de asistenta pentru organizatii neguvernamentale”- CENTRAS avand cui 7806755, cu sediul social în Bucuresti, Str. Maresal Alexandru Averescu, nr 17, pavilion F, et.3, cod postal 011454, Beneficiar in cadrul proiectului “ Initiativa civica pentru optimizarea prin tehnologie a relatiei dintre cetatean si autoritatile publice, in calitate de beneficiar al cofinantarii nerambursabile din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Capacitate Administrativa 2014-2020, Axa prioritară Administratie publica si sistem judiciar eficiente, operatiunea: Dezvoltarea si introducerea de sisteme si standarde comune in administratia publica ce optimizeaza  procesele decizionale orientate catre cetateni si mediul de afaceri in concordanta cu SCAP, Componenta 1 CP2/2017- Cresterea capacitatii ONG-urilor si a partenerilor sociali de a formula politici publice alternative, în baza contractului de finantare SIPOCA 290, cod Mysmis 112027, invită operatorii economici interesati să depuna oferta pentru atribuirea prin achizitie directa a urmatoarelor servicii: 

Studii de piata si cercetare economica - interviuri CPV 79300000-7 | Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
SPECIFICATII TEHNICE

1. OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea de servicii de cercetare sociologică în vederea analizei modului in care are loc relaționarea administrațiilor publice cu cetățeanul în accesarea informațiilor de interes public. 

2. DESCRIEREA SERVICIILOR

Realizarea obiectului contractului presupune prestarea următoarelor activități specifice:
a. Studiu calitativ – interviuri în profunzime




STUDIUL CALITATIV – interviuri în profunzime

Acest studiu are ca obiectiv principal identificarea mecanismelor de interacțiune a autorităților publice cu cetățenii, descrierea actualelor sincope de comunicare, și măsurile avute în vedere pentru optimizarea interacțiunii cetățan-autoritate locală. 

Organizarea cercetării:
Prestatorul va realiza 10 interviuri în profunzime la nivel national în: București, Moldova, Transilvania și Sudul României (Muntenia/Oltenia). Vor fi derulate câte două interviuri în profunzime pe regiune și alte două cu specialiști/experți în administrație publică de la nivel central. Participanții vor fi selectați dintre experți/jurnaliști, reprezentanți ai autorităților locale și centrale.
Interviurile vor fi conduse de un sociolog exprimentat, și vor fi înregistrate audio.
Livrabilul acestei activități îl reprezintă raportul de analiză a interviurilor. 
Livrarea serviciului prestat se va face pana pe data de 30 octombrie 2018



Toate materialele elaborate vor fi realizate respectând Manualul de identitate ce poate fi accesat la adresa: http://poca.ro/implementare-proiecte/manual-de-identitate-vizuala-poca-2014-2020-august-2018/

Valoarea totala estimata a achizitiei este de 8.740 lei, fara TVA:
Modul de finalizare a achizitiei directe: incheierea unui contract de Servicii.
Durata contractului va fi intre data semnării pana la 31.12.2018. 
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. 

Oferta va include următoarele documente obligatorii:
- Oferta tehnico-financiara (Formular nr. 1), stampilată şi semnată de reprezentantul legal, in original.
- Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.169 din Legea nr.98/2016 si art.15 din OUG nr.66/2011 (Formularul nr.2) stampilată şi semnată de reprezentantul legal, in original, pentru fiecare dintre operatorii economici.
- Certificat constatator emis de ONRCE/ CUI / act constitutiv din care sa reiasa codul CAEN în copie certificată de catre ofertant (« Conform cu orginalul », stampilată şi semnată de reprezentantul legal).
Pentru obtinerea de informaţii suplimentare, ofertantii sunt rugaţi să contacteze achizitorul la biroul proiectului din Bucuresti, Str. Maresal Alexandru Averescu, nr 17, pavilion F, et.3, e-mail: office.centras.poca@gmail.com, persoana de contact Victorita Meirosu.

Data limită pentru primirea ofertelor este 01.10.2018 orele 12.00 , la adresa: Bucuresti, Str. Maresal Alexandru Averescu, nr 17, pavilion F, et.3, Romania. Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilit în anunt sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind pastrate la sediul achizitorului, nedeschise.


Fundatia Centrul de asistenta pentru organizatii neguvernamentale”- CENTRAS
Formular nr.1

OFERTANT
_______________________________
(antet, denumire și date de identificare)


OFERTA TEHNICO-FINANCIARA
Catre, 
        Fundatia Centrul de asistenta pentru organizatii neguvernamentale”- CENTRAS avand cui 7806755, cu sediul social în Bucuresti, Str. Maresal Alexandru Averescu, nr 17, pavilion F, et.3, cod postal 011454
Ca urmare a invitației dumneavoastră privind achiziția de Studii de piata si cercetare economica - interviuri CPV 79300000-7 | Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici., organizata in cadrul proiectului Initiativa civica pentru optimizarea prin tehnologie a relatiei dintre cetatean si autoritatile publice, Contract SIPOCA 290, cod Mysmis 112027 [se insereaza denumirea operatorului economic] formuleaza prezenta oferta tehnico-financiara:

- lei -
Nr. crt. Denumire serviciu Descriere serviciu ofertant Cantitate (bucati) Pret unitar (fara TVA) Pret total (fara TVA) TVA Pret total cu TVA
TOTAL

Toate materialele elaborate vor fi realizate respectând Manualul de identitate ce poate fi accesat la adresa: http://poca.ro/implementare-proiecte/manual-de-identitate-vizuala-poca-2014-2020-august-2018/
 
Subsemnatul declar că informațiile furnizate sunt complete și corecte în fiecare detaliu și înteleg că achizitorul are dreptul de a solicita, în scopul verificării și confirmării declarațiilor orice documente doveditoare de care dispunem.
Înteleg că în cazul în care această oferta nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încalcarea prevederilor legislației penale privind falsul în declarații.
Înteleg si sunt de acord că oferta este valabila pana la finalizarea contractului, iar in cazul semnarii contractului aceasta oferta de pret va fi parte integranta din contract si valabila pe toata durata contractului.

Ofertant prin reprezentantul legal,
 ___________________
(ștampila și semnatura )
Formular nr.2
OPERATOR ECONOMIC
  _____________________
     (denumirea/numele)

DECLARAŢIE 
privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.169 din Legea nr.98/2016 si 
art. 15 din OUG nr. 66/2011 


Subsemnatul/a ………………………………., reprezentant legal al / persoana autorizata a ……………….. [se insereaza numele operatorului economic-persoana fizica/juridică], în calitate de ofertant pentru achizitia de Studii de piata si cercetare economica - interviuri CPV 79300000-7 | Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici in cadrul proiectului  “ Initiativa civica pentru optimizarea prin tehnologie a relatiei dintre cetatean si autoritatile publice, cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Capacitate Administrativa 2014-2020, Axa prioritară Administratie publica si sistem judiciar eficiente, operatiunea: Dezvoltarea si introducerea de sisteme si standarde comune in administratia publica ce optimizeaza  procesele decizionale orientate catre cetateni si mediul de afaceri in concordanta cu SCAP, Componenta 1 CP2/2017- Cresterea capacitatii ONG-urilor si a partenerilor sociali de a formula politici publice alternative, în baza contractului de finantare SIPOCA 290, cod Mysmis 112027, organizata de catre Fundatia Centrul de asistenta pentru organizatii neguvernamentale”- CENTRAS declar pe propria răspundere, sub sancțiunea falsului in declarații așa cum acesta este prevăzut la art.326 din Legea nr.286/2009 privind Codul penal, cu modificările si completările ulterioare, că:
a) nu mă aflu in situațiile de excludere din procedura de atribuire a contractului de achiziție publică prevăzute la art. 164, 165 și 167 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
b) nu mă aflu în conflict de interese, așa cum este acesta definit la art. 14 din OUG nr.66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările si completările ulterioare. 

Dacă vor interveni modificări în prezenta declarație la orice punct pe parcursul derulării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică sau, în cazul în care vom fi desemnați câștigători, pe parcursul derulării contractului, voi informa imediat Fundatia Centrul de asistenta pentru organizatii neguvernamentale”- CENTRAS
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înteleg că achizitorul are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.
Înteleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încalcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.

  Reprezentant legal / Persoana autorizata,
         ___________________
                              (ştampila şi semnatura)
 
 
Descarcare documentatie: https://www.dropbox.com/s/8hw8fa3jt1j5toj/Centras_achizitie3.zip?dl=0